Tessa in Guatemala

De heenreis

Gisteravond ben ik aangekomen in Patricia's Bed & Breakfast. Patricia kwam me zelf ophalen van het vliegveld. De mensen hier zijn tot nu toe heel aardig. Het is nu kwart voor 4 snachts maar door mijn jetlag kan ik niet meer slapen. Omdat ik toch niet veel beters te doe heb ga ik maar even overtypen wat ik gister in het vliegtuig geschreven heb!

DAG 1: VLIEGREIS

Ik zit nu in het 2e vliegtuig. Het is in Nederland nu 00:26 en mijn eerste vliegtuig vertrok im 10:30 dus ik ben al aardig lang onderweg. De eerste vlucht ging eigenlijk heel vlot. Uiteraard zat ik naast een baby (het zal ook eens niet) maar naast een klein beetje gehuil zo nu en dan is alles goed verlopen. Ik moest overstappen op Atlanta. Hier had ik 3,5 uur de tijd voor. Als je in de VS aankomt moet je altijd een lange procedure door met esta-formulieren en vingerafdrukken en ik moest zelfs mijn schoenen uit doen bij de douane. Daarnaast heeft Atlanta een gigantisch vliegveld waar je een metrotje moet nemen naar je gate. Maar zelfs met al dit gedoe is 3,5 uur best een lange tijd... Na een beetje doelloos rond te. Hebben gelopen (ik wijgerde te gaan zitten omdat dit in het vliegtuig al de hele tijd moet) kon ik eindelijk boarden. Je merkt al gelijk verschil vergeleken de vorige vlucht. Waar in het vorige vliegtuig nadrukkelijk werd vermeld dat er absoluut niks op de grond mag liggen tijdens het opstijgen en landen, wordt hier gevraagd of je je spullen bij je wil houden omdat de handbagage-cabine vol zit. Ook zijn er 2 airport-medewerkers een paar rijen voor me nog even een stoel aan het repareren met behulp van tigh wraps... Voor de rest zal deze vlucht ook wel goed gaan. Denk ik.

Reacties

Reacties

Sandra

De reis is goed gegaan, want je bent aangekomen in Guatemala :-) je laatste stuk de busreis ben je vast nu nog mee bezig (het is nu half 7 in de avond Nederlandse tijd) e dan ben je er eindelijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active