Tessa in Guatemala

Xela so far

Het is hier echt prachtig, de mensen zijn allemaal superlief en er zijn heel veel backpackers hier. Kortom, supergezellig dus. Woensdagmiddag ben ik met de taalschool naar Los Fuentes Georginas geweest. Dit zijn warm waterbronnen op een vulkaan. De plek was koud omdat het heel hoog lag maar het water was superlekker warm. Je kon het letterlijk uit de vulkaan zien druppelen en dat water was zo heet dat je je hand er niet langer dan een paar seconden onder kon houden. De omgeving was er ook prachtig! Die avond naar La Paranda geweest met een clubje. Dit is een salsa cafe waar ze elke woensdag avond gratis salsa lessen geven. Ik voel me helemaal professioneel salsa danser nu! (Niet helemaal) Donderdagavond zijn we naar een karaoke bar geweest. Ook helemaal leuk. Vandaag heb ik mijn laatste spaanse les gehad en samen met Saskia en onze leraressen wentelteefjes gemaakt (ja tijdens de les). Vanavond krijg ik zelfs een diploma! Spanneeeend!

Reacties

Reacties

Sandra

Muy bien, felicidades con su diploma, qué nivel?
Eerste week alweer voobij, dat gaat snel, al veel gedaan, leuk om te lezen

Leo

Het eerste deel van je reis is zo te horen goed verlopen. Ik ben benieuwd naar je avonturen in Antigua.

Kevin & Melissa - Travel Active

Klinkt goed Tessa! Gefeliciteerd met je Salsa diploma :)

Lara

Klinkt super leuk allemaal! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt :) veel plezier nog en goodluck met je vrijwilligerswerk xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active