Tessa in Guatemala

One day to go

Het komt nu opeens wel heel dichtbij. Maandenlang heb ik er naar uitgekeken en nu gaat het dan toch eindelijk gebeuren. Morgen om deze tijd zit ik in het vliegtuig naar Guatemala. Ik heb mijn tas al ingepakt, alles nog 3 keer nagelopen en vanochtend kon ik zelfs al online inchecken. Helaas waren er geen plaatsen bij het raam meer over maar ik word er toch altijd een beetje nerveus van om de grond onder me weg te zien zakken tijdens het opstijgen, dus eigenlijk vind ik het wel prima zo. Ik ben ongelofelijk benieuwd naar hoe het allemaal gaat lopen daar en kijk enorm uit naar alle mooie plekken die ik ga zien en de leuke dingen die ik ga doen. Beetje jammer van dat Zika virus daar in Latijns-Amerika maar hey, je kan niet alles hebben. Er zit niks anders op dan mijn huid langzaam te laten wegschroeien door anti-muggenspray met 50% deet. Als de zon dat niet al doet dan tenminste. (Grapje het is daar nu gemiddeld 25 graden, perfecte temperatuur als je het mij vraagt). Anyway, ik weet niet of ik er werkelijk aan toe ga komen om vaker te schrijven maar ik ga mijn best doen. Guatemala, here I come!

Reacties

Reacties

Leo

Hey Tessa, ik geloof in je! Het wordt vast fantastisch in Guatemala.

Iris Steffers

Heel veel plezier. Het wordt vast een onvergetelijke ervaring!

Esther

Spanneeend, maar heel leuk ! Veel plezier (:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active